Om Adgangskursus

Vi er din genvej, uanset om du er en student, der mangler et fag for at blive optaget på ingeniørstudiet, eller en håndværker, der ønsker at skifte spor.

MedarbejdereIngeniør og landinspektørMaskinmesterEnkeltfag og turbokursus

Om Adgangskursus

MedarbejdereIngeniør og landinspektørMaskinmesterEnkeltfag og turbokursus

Start på noget nyt uden at starte forfra

Få ved, hvad de vil om 5, 10 eller 20 år. Og ingen ved, hvad fremtiden bringer.

Dette er grunden til, at AAU Adgangskursus eksisterer og hvorfor det er blevet stadig mere relevant i de seneste år. Uanset om du er en student, der mangler et fag for at blive optaget på ingeniørstudiet, eller en håndværker, der ønsker at skifte spor, er vi din genvej.

Du behøver ikke starte forfra for at starte på noget nyt. Byg videre på det, du allerede kan, og brug det til at få adgang til nogle af de mest eftertragtede og jobsikre uddannelser i Danmark, såsom ingeniør- og maskinmesteruddannelserne.