Om Adgangskursus

Uanset, om du er en student, der mangler et fag for at komme ind på ingeniørstudiet, eller en håndværker, der vil skifte spor, så er vi en genvej.

MedarbejdereIngeniør og landinspektørMaskinmesterEnkeltfag og turbokursus

Om Adgangskursus

MedarbejdereIngeniør og landinspektørMaskinmesterEnkeltfag og turbokursus

Start på noget nyt uden at starte forfra

Der er få, der ved, hvad de vil om 5, 10 eller 20 år. Og ingen, der ved, hvad fremtiden bringer.

Det er grunden til, at AAU Adgangskursus eksisterer og kun er blevet mere og mere relevant de seneste år. For uanset, om du er en student, der mangler et fag for at komme ind på ingeniørstudiet, eller en håndværker, der vil skifte spor, så er vi en genvej.

Du behøver ikke starte forfra for at starte på noget nyt. For du kan bygge på det, du kan. Og du kan bruge det til at komme ind på nogle af de mest eftertragtede og jobsikre uddannelser i Danmark, ingeniør- og maskinmesteruddannelserne.